Happy

new

habit

Lav nytårsforsæt og træningsrutiner som holder i uger, måneder og helt til næste år!

Er dit nytårsforsæt at træne mere?

Det er den tid på året igen. Alle snakker om deres nytårsforsæt for det kommende år, og mange ender med kun at holde dem i et par uger. 80% af os falder faktisk fra allerede inden midten af februar - hvert år. Takket være moderne neurovidenskab ved vi hvorfor. Så måske er det tid til at skrive nytårsforsættet lidt om?

Omskriv dit nytårsforsæt


pillow_down_new.jpg

Sådan gør du:

  1. Skriv din trigger ned
    En trigger er noget som hjælper dig med at skabe en vane. F.eks. at sætte dine træningssko klar om morgenen eller lytte til din yndlings træningssang hver gang du går ud.

  2. Skriv din rutine ned
    Din rutine er dit træningsprogram. Her kan vi nemt hjælpe dig - scroll ned for at se vores forslag til et gratis træningsprogram. Husk at tage det stille og roligt og ikke køre for hårdt på her.

  3. Skriv din belønning ned
    Uden en belønning kommer du ikke til at skabe en vane. På lang sigt begynder endorfinerne selv at komme, men i begyndelsen skal du belønne dig selv lige efter eller så hurtigt du kan efter din træning. Det kan f.eks. være en proteinbar, smoothie eller chokolade. Hvad end der gør dig glad.

instructor_white_background.jpg

Vi bakker dig op

Sammen med Nordens bedste personale har vi lavet 3 forskellige træningsprogrammer, som hjælper dig med at skabe en ny vane. Download dem helt gratis, lige meget om du træner hos SATS eller ej. Godt nytår, og endnu vigtigere - Happy New Habit!

 

Planlæg dig til succes med dette træningsprogram

Skab en vedvarende vane med små, vigtige steps.

Kom i gang

 

8 ugers ugeprogram for nybegyndere

Vi har forberedt et træningsprogram for dig som gerne vil i gang - et program som kombinerer egen træning med holdtræning.

Træn 2 gange om ugen i 8 uger og følg din udvikling.

8 ugers træningsprogram for nybegyndere

 

8 ugers full body træningsprogram

Fortsæt med dette træningsprogram når du føler, at du er klar til en motiverende udfordring.

Træn 2 eller 4 gange om ugen og følg din udvikling!

8 ugers full body træningsprogram

 

heart.jpg

Her har du lidt inspirerende læsning

Happy new challenge

Deltag og du er med i lodtrækningen

om 10 klip til en personlig træner!

Hvis du træner 2 gange om ugen i 8 uger i vores centre, er du med i lodtrækningen om 10 klip til en personlig træner! Du finder udfordringen og mere information under "Challenges" i appen.