Manglende betalinger og inkasso
Har du modtaget en betalingspåmindelse fra os kan det betyde, at vi ikke har modtaget din forfaldne betaling.
Hvis vi ikke har modtaget din betaling d. 14. i måneden, vil vi sende sagen videre til vores samarbejdspartner, Intrum. Du vil efter d. 14. modtage en betalingspåmindelse, hvor vi minder dig om, at vi fortsat ikke har modtaget din betaling.
Har vi stadig ikke modtaget din betaling 8 hverdage efter første påmindelse, vil vi sende endnu en påmindelse, denne koster 100 kr. i gebyr. Herefter vil medlemskabet blive midlertidigt blokeret, så du ikke kan tilgå centeret, indtil vi har modtaget din betaling.
Har du spørgsmål til ovenstående, eller mener du at have betalt din regning selvom du har modtaget en påmindelse, kan du få hjælpe af kundeservice.
Dette kan være årsagen til, at du har modtaget en betalingspåmindelse
Betalingsservice/PBS: Din betalingsservice aftale er blevet afsluttet eller afvist af din bank.
Betalingskort: Dit kort er udløbet eller er blevet spærret/udskiftet.
Girokort: Denne måneds girokort er ikke nået frem med posten.
Husk du har mulighed for at tilføje dit betalingskort, denne betalingsmetode er gebyr fri, modsætningsvis et girokort, som koster et gebyr på 39 kr. pr. måned.
Du kan ændre din betalingsmetode under “Min side” – læs mere her.
Vi skal senest have modtaget din betaling d. 11. i indeværende måned.
Hvis denne ikke er modtaget rettidigt vil der d. 14. blive fremsendt en betalingspåmindelse pålagt 100 DKK i rykkergebyr. Denne har forfaldsdato senest d. 26. i indeværende måned
Har vi fortsat ikke modtaget din betaling d. 26. sendes anden (2) betalingspåmindelse, samt bliver der pålagt endnu et rykkergebyr pålydende af kr. 100 DKK
D. 30. i indeværende måned blokeres dit medlemskab og sagen videregives til vores inkasso samarbejdspartner Intrum Justitia.
Indtil sagen overdrages til Intrum, kan du betale i et af vores centre eller ved fremsendt indbetalingskort. Du bedes blot være opmærksom på, at ved betaling via et indbetalingskort går det som regel 2-3 bank dage inden vi har modtaget og registreret din betaling.
Efter overdragelse af din sag til Intrum, skal al henvendelse vedrørende din sag ske direkte til dem.
Hvorfor skal jeg betale denne faktura, når det er så lang tid siden?
Dette er en betaling for SATS ydelser/produkter, som du har brugt eller haft adgang til. Ligesom andre virksomheder kan SATS også kræve ubetalte fakturaer tilbage i henhold til reglerne i den danske lovgivning (https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2015/1238).
Nogle medlemmer har modtaget to påmindelser om betalingen via e-mail. Husk at opdatere dine kontaktoplysninger på din profil.
I henhold til vores vilkår er medlemmer også ansvarlige for at kontakte SATS, hvis de ikke har modtaget deres faktura- og betalingsoplysninger (ref. 3.2 i vores
Hvad sker der, hvis jeg ikke betaler fakturaen inden for forfaldsdatoen?
Vores første påmindelse inkluderer ingen gebyrer.
Den anden påmindelse indeholder et gebyr på 100 kr.
Vær opmærksom på, at ubetalte fakturaer vil blive håndteret af vores samarbejdspartner Intrum
Kan du ikke finde hvad du leder efter?
Mandag - Fredag: 08:30 - 15:00
Lukket: 12.00-12.45
Mandag - Torsdag: 8.30 - 12.00