Workout of the Week

Intensitet

Koreografi

Kondition

Styrke

Fleksibilitet

Balance

Workout of the Week er en 30 minutters højintensitetstræning, der har fokus på hele kroppen. Hver mandag lancerer vi en ny træning for ugen på alle vores sociale medier, hjemmesiden og i appen. I samme uge kan du opleve samme træning i vores holdsale i hele Norden. En ny uge betyder en ny workout. Du kan frit tilpasse øvelserne, så de passer til dig. Kom og vær med til Workout of the Week!

Workout of the Week starter altid med en kort opvarmning, hvis du har behov for en længere opvarming anbefaler vi, at du starter lidt før på egen hånd. Dette er efterfulgt af interval træning i omkring 20 minutter, og vi præsenterer en ny workout for dig, hver uge.

Du kan lave ugens workout hvor som helst, når som helst – hjemme, udendørs, i centeret eller på et hold med en instruktør. Du finder også ugens workout som online træning.

Workout of the Week er en fantastisk måde at prøve holdtræning for første gang. En kort og komplet workout der er for alle!

Hvis du allerede har erfaring med holdtræning og kan lide variation og udfordring er dette også et perfekt hold, da der vil komme en ny workout hver uge.

Workout of the Week er interval baseret og indeholder højintensitetsøvelser. Du kan tilpasse øvelserne, så de passer dig bedst!

Udstyret der skal bruges varierer fra uge til uge, men du får muligvis brug for en stepbænk, håndvægte, vægtstang og skiver. Nogle workouts består dog bare af øvelser med egen kropsvægt.

Lokation: GX studier, Facebook, Instagram, web, app og Online Training
Udstyr: Vægtskiver og stang, håndvægte, stepboard
Varighed: 30 min

Relateret hold

Crosstraining

Crosstraining er baseret på stationstræning med udfordrende øvelser udført i forskellige intervaller, og tager udgangspunkt i styrke og konditionstræning.

Jeg ønsker at blive medlem!

Bliv medlem