Outdoor Tabata

Intensitet

Koreografi

Kondition

Styrke

Fleksibilitet

Balance

Outdoor Tabata en intervallklasse med høy intensitet der du trener hele kroppen - både kondisjon og styrke. Mange har Tabata som sitt favorittintervall på grunn av den korte arbeidsperioden. Strukturen er enkel – jobb så hardt du kan i 20 sekunder og hvil i 10 sekunder. Outdoor Summer Tabata utføres utendørs uten utstyr. Oppmøte på senter.

Outdoor Tabata starter alltid med en kort oppvarming, og hoveddelen varer i ca 20 minutter.

Strukturen på time er enkel – her gjelder det å pushe seg selv hardt i 20 sekunder og hvilke i 10 sekunder. Disse korte intervallene oppleves for mange som motiverende og har gjort at denne formen for intervalltrening har blitt veldig populært rundt om i hele verden de siste årene.

Outdoor Tabata er en intervalltime som består av noe hopp og intensive øvelser. Du er selvsagt velkommen til å modifisere øvelsene slik at de passer deg best.

Outdoor Tabata finnes både som 30 og 45 minutters klasse. Innholdet og varigheten på selve klassen er den samme, men 45 minutters klassen har lagt inn tid for transport til og fra treningsområde.

Outdoor Tabata inneholder ikke utstyr, kun bruk av egen kroppsvekt.

Kle deg etter vær og ta med egen matte om ønskelig.

Oppmøte på senter.

Du kan trene Tabata også som gruppetreningsklasse i våre gruppetreningssaler og i oppvarmede saler/Hot studios.

Lokation Utendørs – oppmøte på senter
Udstyr Ikke bruk av udstyr
Varighed 30/45 min
Andet Ta med egen matte om ønskelig

RELATERET TRÆNING

Tabata

Tabata er en intervaltime med høj intensitet, hvor du træner hele kroppen – både kondition og styrke. Mange mennesker kan godt lide Tabata, da de får en effektiv træning på kort tid. Strukturen er enkel – pres dig selv så meget du kan i 20 sekunder, og hvil i 10 sekunder. Du kan træne Tabata både indendørs til holdtræning, i vores Hot Studio i Valby og udendørs.

KOMPLEMENTERENDE TRÆNING

Functional

Functional er funktionel træning med fokus på bevægelighed og styrke. Vi træner hele kroppen primært med egen kropsvægt. Det er en effektiv træning, der skal gøre din krop velfungerende – og stærk.