Log ind
Find træningscenter
Medlemskab
  • Træning
    Træningsområdet
    SATS Online
    Træningsprogrammer
    Øvelser
  • Holdtræning
    Book hold
    Hold hos SATS
  • PT
    Personlig træning
    Boot Camps
  • SATS App
    Sauna
  • Træning og træningstips
    Styrketræning
    Motivation og mental træning
    Træning og menstruationscyklus
    Træning under og efter graviditet
    Yoga & Mobilitet
    Konditionstræning
    Vægttab
    Hjemmetræning
    Kom i gang med træning
    Fysioterapi
  • Vores medlemmer
    Personlig Træner historier
    Interview
    Historier
  • Opskrifter
    Kost og ernæring
    Opskrifter
Kundeservice
Log ind
Bliv medlemLog ind
  1. Kundeservice
  2. Tjenester
  3. SATS App

SATS App

Du finder QR koden i menuen i appen. Du finder den under “Check-in”

Check in

Har du et Apple Watch kan du også checke ind via appen på dit ur.


Sidst opdateret 11.03.2025
Hvor finder jeg QR-koden i appen?

Du vil finde alle dine gennemførte træningssessioner under "Aktivitet" i SATS-appen.

Download app // App Store
Download app // Google Play

Sidst opdateret 18.10.2023
Hvor kan jeg finde mine gennemførte træningssessioner?

Hvis du ikke kan booke en holdtime, kan der være forskellige årsager til det:

Er det muligt, at du prøver at booke et hold i et center, du ikke har adgang til? Hvis du ønsker adgang til mere end ét center, kan du nemt opgradere dit medlemskab på "Min side" - "Skift medlemskab." Hvis du ønsker at skifte stamcenter, kontakt kundeservice.

Du har måske allerede booket det maksimale antal tilladte hold, i henhold til dit medlemskab. Du kan tjekke, hvor mange aktive bookinger du kan have på dit medlemskab her

Du kan booke hold via SATS-appen, hjemmesiden og via vores booking-kiosker i centret. Du kan læse mere om bookingreglerne her.

Min side

Sidst opdateret 31.05.2024
Hvorfor modtager jeg en fejlmeddelelse, når jeg forsøger at booke?

Du logger ind på “Min Side” ved at trykke på “Log ind” øverst i højre hjørne.

Du kan bruge både mail og medlemsnummer som brugernavn. Det er de samme oplysninger, du bruger, for at logge ind i SATS Appen.

Min side
Nulstil adgangskode

Sidst opdateret 11.03.2025
Hvordan logger jeg ind på “Min side” og i SATS Appen?

Hvis du har gennemført udfordringen, og trofæet ikke er synligt i appen inden for 2 dage, anbefaler vi, at du sletter appen og downloader den igen.

Hvis trofæet stadig ikke vises i appen, kan du kontakte kundeservice via kontaktformularen, og vi vil hjælpe dig.


Sidst opdateret 18.10.2023
Jeg har ikke modtaget trofæet for udfordringen, som jeg deltog i, hvad skal jeg gøre?

Nu kan du tilføje den distance, du har løbet eller cyklet på holdet, direkte fra din smartur eller manuelt i appen. Sådan gør du:

Sådan forbinder du din smartur med SATS-appen:

  1. Åbn SATS-appen (husk at opdatere til den nyeste version).

  2. Gå til profilindstillinger.

  3. Klik på Integrationer.

  4. Vælg leverandør (f.eks. Garmin) og log ind.

  5. Accepter, at data fra din leverandør deles med SATS.

Sådan tilføjer du distancen manuelt: Hvis du ikke har haft dit smartur på under timen, kan du manuelt tilføje distancen (f.eks. kilometer løbet eller cyklet).

  1. Åbn SATS-appen (husk at opdatere til den nyeste version).

  2. Gå til Aktivitet fra startskærmen.

  3. Tryk på +Tilføj træning.

  4. Vælg holdet, du vil tilføje distance på.

  5. Indtast den korrekte distance.

  6. Tryk på Gem.


Vær med i vores løbe-challenge i april! 🏃‍♂️

Tilmeld dig i appen, synkronisér dit smartur og vær med i lodtrækningen om helt nyt smartur fra Garmin! Løb 10 km, en halvmaraton eller en maraton i løbet af måneden. Du deltager i udfordringen både, når distancen importeres fra din smartur, og når du logger distancen manuelt.

Gå til indstillinger

Sidst opdateret 07.05.2025
Hvordan tilføjer jeg distance fra løb/cykling i appen?

Kan du ikke finde hvad du leder efter?

Mandag - Torsdag: 12:45-15:45

Fredag: 08:30-15:00 (Lukket 12:00-12:45)

Du har ikke givet samtykke til funktionelle cookies, som er nødvendige for chat. Du kan justere dine cookie præferencer og brugeroplevelsen ved at klikke på cookien i nederste venstre hjørne.
Vi svarer normalt inden for 2 hverdage.
Gå til kontaktformular

Telefonen er lukket mandag d. 12. maj

Mandag - Torsdag: 08:30-12:00

+45 82 22 22 10

Om SATS

  • SATS
  • Træning for virksomheder
  • Ledige stillinger i SATS
  • Presse
  • SATS Rewards
  • Investor
  • WhistleBlower
  • Centre

Tjenester

  • Book hold
  • Holdtræninger
  • Personlig træning
  • Boot Camps
  • Øvelser
  • Træningsområdet
  • SATS Online
  • Træningsprogrammer

Inspiration

  • Træning og træningstips
  • Arbejde og sundhed
  • Vores medlemmer
  • Opskrifter

Hjælp

  • Erklæring om beskyttelse af personoplysninger
  • Kontakt kundeservice
  • Log ind
  • Vilkår og betingelser
Copyright © SATS 2014 - 2025 • Sådan håndterer vi cookies og persondata.