Kundeservice
Kategorier
Populære emner
Du kan ændre dit medlemskab ved at logge ind på Min side.
Opgradering af dit medlemskab træder i kraft samme dag, og du vil blive faktureret fra den dag, du foretager ændringen, indtil den næste faktureringsperiode.
Nedgradering af dit medlemskab træder i kraft fra den følgende måned. For eksempel, hvis du foretager en ændring den 15. januar, vil den træde i kraft fra den 1. marts.
Kontakt os for at ændre følgende:
Premium medlemskab
Forudbetalt (kontant medlemskab)
Firmamedlemskab (delvis eller fuld sponsoreret)
Betaler for andres medlemskaber / bliver betalt for
Ændring af center
Der kan være forskellige grunde til, at prisen på dit medlemskab stiger. Du kan læse mere om dette her:
Inflationsjustering
Du kan opleve, at prisen på dit medlemskab justeres baseret på ændringer i forbrugerprisindekset (som beskrevet i afsnit 7.6.1 i vores medlemsvilkår). Det nye beløb vil fremgå på forsiden på ‘Min Side’.
Hvad er inflation?
Inflation opstår, når priserne på varer og tjenesteydelser stiger over tid. Vi benytter forbrugerprisindekset til at måle inflation.
Justering af medlemsprisen:
For at opretholde og videreudvikle vores træningstilbud vil vi justere priserne for medlemmer, hvis priser afviger betydeligt fra de nuværende listepriser. Du vil modtage en e-mail med information om dette, når det sker (som beskrevet i afsnit 7.6.1 i vores medlemsvilkår).
Du kan oprette en bero-periode på dit medlemskab via Min side. Du kan have det på bero i 1-2 måneder ad gangen, uden dokumentation, mod et gebyr på 49 kr. pr. måned.
Hvis du ikke kan træne på grund af helbredsårsager, skade eller graviditet, kan du oprette en bero-periode i op til 12 måneder uden gebyr. Dette kræver, at du sender dokumentation med, når du sender ønsket om bero.
Husk at angive den periode du ønsker, når du indsender dokumentationen.
Kan du ikke finde hvad du leder efter?
Chatten er lukket d. 11. oktober
Mandag - Torsdag: 12:45 - 15:45
Fredag: 08:30 - 15:00 (Lukket 12.00-12.45)
Mandag - Torsdag: 08:30-12:00