Kundeservice
Kategorier
Populære emner
Du kan ændre dit medlemskab via "Min side"
Opgraderingen træder i kraft med det samme
Du vil blive faktureret fra den dag du ændre medlemskab og resten af perioden på næste betaling
Nedgraderingen træder i kraft efter løbende måned + en måned
Det vil sige, ændrer du d. 15. januar træder det i kraft fra d. 1. marts
Kontakt kundeservice for ændring af:
Premium medlemskab
Forudbetalt medlemskab (Cash medlemskab)
Erhvervs medlemskab
Betaling for en andens medlemskab / bliver betalt for
Registrering af rabataftaler
Ændre stamcenter
Kontakt kundeservice hvis du har behov for hjælp.
Du har mulighed for at tilføje eller ændre din betalingsmetode ved at logge ind på ”Min side”.
Der kan her oprettes nedenstående betalingsformer:
På ”Min side" finder du til venstre menuen ”Mine indstillinger”.
I menuen vælger du ”Betalingsmetoder”, hvor du derefter kan vælge ”tilføj betalingskort”.
Her har du også mulighed for at se hvilken betalings metode du allerede har i dag.
Du kan se din betalingshistorik på Min side, hvor du også kan printe dine faktura.
Som medlem i SATS kan du sætte dit medlemskab i bero.
Kan du ikke finde hvad du leder efter?
Mandag - Fredag: 08:30 - 15:00
Lukket: 12.00-12.45
Mandag - Torsdag: 8.30 - 12.00