Andre spørgsmål til medlemskab
Ved indmeldelse på en kampagnen, kan der være tilføjet en bindingsperiode. Dette vil være beskrevet ved indmeldelse. Hvis der er binding, vil du været bundet til X antal måneder, før medlemskabet kan opsiges.
Opsigelsesperioden betyder, at medlemskabet fortsætter indtil udgangen af den følgende måned efter, at opsigelsen er blevet meddelt til SATS. For eksempel, hvis du opsiger i januar (uanset datoen), vil medlemskabet løbe indtil sidste dag i februar, medmindre du har en bindingsperiode.
Vi tilbyder forskellige rabataftaler på vores medlemskaber. De forskellige aftaler, vi tilbyder, inkluderer:
Studierabat 20%
Seniorrabat 20%
Firmarabat
Rabatten, du modtager, vil blive anvendt på den aktuelle listepris. Hvis du allerede har en lavere pris end den normale pris, vil du ikke modtage en rabat på den pris. Det er ikke muligt at registrere to forskellige rabatter.
Bemærk: Du vil ikke kunne anvende en rabat på Premium-medlemskaber.
For at overføre dit medlemskab til et andet land skal du kontakte kundeservice i det land, hvor du i øjeblikket har dit medlemskab.
Du skal registrere en opsigelse af dit nuværende medlemskab. I din henvendelse til kundeservice skal du angive det land, du ønsker at overføre til, og den type medlemskab, du ønsker.
Ja, du har en 14-dages fortrydelsesret på medlemskabet. For at anvende fortrydelsesretten skal du kontakte os via kontaktformularen.
Bemærk: Hvis du har brugt dit medlemskab i løbet af de 14 dage, vil fortrydelsesretten ikke gælde.
Opsigelsesperioden for medlemskaber er løbende måned + 1 måned.
For eksempel: Hvis du registrerer opsigelsen af dit medlemskab den 15. januar, vil du have en opsigelsesperiode indtil udgangen af februar.
Kan du ikke finde hvad du leder efter?
Mandag - Fredag: 08:30 - 15:00
Lukket: 12.00-12.45
Mandag - Torsdag: 8.30 - 12.00